.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور مطرح شد ؛
استاندار مازندران : مدیران میانی بی انگیزه هستند / مدیرانی که انگیزه خدمت ندارند باید به سرعت تعیین تکلیف شوند
شمال نیوز : مدیرانی که انگیزه خدمت ندارند باید تعیین تکلیف شوند. میدران میانی ما بی انگیزه هستند و باید به سرعت تعیین تکلیف شوند فرصت سوزی در عرصه مدیریتی شایسته نیست ....
استاندار مازندران : مدیران میانی بی انگیزه هستند / مدیرانی که انگیزه خدمت ندارند باید به سرعت تعیین تکلیف شوند

شمال نیوز: استاندار مازندران در جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مازندران که در سالن اجتماعات شماره یک استانداری برگزار شد،با بیان اینکه اعتبارات مصوبات سفر که اسفند ماه سال گذشته معیین شده بود از فروردین ماه امسال درحال محقق شدن و تخصیص یافتن است، اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که با سرریز این اعتبارات شاهد رشد و پویایی پروژه ها در استان هستیم.

 

 سید  محمود حسینی پور با بیان اینکه مدیر هر دستگاه شخصا موظف به پیگیری برای جذب اعتبار مصوبات سفر استانی دولت است، افزود: همچنین باید مصوبات سفر توسط مدیر مجموعه تابعه پیگیری شود.

 

 وی با بیان اینکه اولویت اول ما به نتیجه رساندن پروژه های نیمه تمام است، گفت: باید تلاش کنیم که پروژه های نیمه تمام که نماد ضعف مدیریتی در انزار عمومی است با تحقق مصوبات سفر استانی دولت تکمیل و به بهره برداری برسد.

 

 حسینی پور به پروژه پل نیمه کاره در شهرستان فریدونکنار اشاره و بیان کرد: سیزده سال از عمر این پروژه می گذرد اما همچنان دچار نواقص فنی است و مردم قادر به استفاده از این پروژه نیستند که این ضعف مدیریتی را نشان می دهد و میدران ستادی و فرمانداران باید برای تکمیل این پروژه های نیمه کاره را به سرانجام برسانند.

 

وی با تاکید براینکه فرمانداران شهرستان ها باید ناظر بر تکمیل به موقع پروژه های نیمه تمام در سراسر استان باشند و کم کاری ها باید گزارش شود، گفت: عملکرد مدیران دستگاه ها به صورت هوشمند در استانداری نظارت می شود.

 

 حسینی پور با بیان اینکه مدیریت و نظارت دو عنصر ضعف در استان مازندران محسوب می شوند، افزود: مدیرانی که انگیزه خدمت ندارند باید تعیین تکلیف شوند. میدران میانی ما بی انگیزه هستند و باید به سرعت تعیین تکلیف شوند فرصت سوزی در عرصه مدیریتی شایسته نیست.

 

 وی با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور کلید بازگشایی تمام پروژه های استان است و همه دستگاه ها از جمله سازمان مدیریت و برنامه ریزی موظف هستند تلاش کنند تا بودجه های سفر دولت به این خطه از شمال کشور به موقع جذب شود، گفت: بنای اصلی ما در استان جذب سرمایه بخش خصوصی در عرصه داخلی و خارجی است.

 

 حسینی پور با بیان اینکه بودجه سفر استانی دولت جوابگوی توسعه استان مازندارن نیست، افزود: جذب سرمایه گذار برای رشد و توسعه استان مهم و ضروری است.

 

 وی بر لزوم تکریم سرمایه گذاران با هدف توسعه استان تاکید کرد، گفت: جذب سرمایه گذار مسئله مهمی است و مدیران باید مورد توجه داشته باشند.

 

 حسینی پور با بیان اینکه ۱۷هزار و ۷۰۰میلیارد تومان از محل سفر استانی دولت به مازندران تخصیص یافته است،اظهار کرد: جذب سرمایه گذار در حوزه های گردشگری، صنعت، خدمات و... مهم و ضروری است.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.358 seconds.